czwartek, 12 lipca 2012

 Pierwszy post, jako ogólna prezentacja mojej osoby oraz sensu zaistnienia tego bloga


No więc tak... Jestem studentką Psychologii II roku, póki co. Właściwie dopiero zaczynam to, co tak naprawdę mnie interesuje i kręci i być może nie posiadam jeszcze wystarczająco dużo wiedzy, by się nią dzielić i chwalić (jakkolwiek by ową czynność zwać), ale.. Jestem przede wszystkim CZŁOWIEKIEM. Zwykłą, prostą dziewczyną, która bardzo pragnie podzielić się ze wszystkimi, którzy kiedykolwiek tu zajrzą, swoją "receptą na życie". Między innymi tym, co według mnie, nadaje sens życiu oraz tym, co daje ludziom poczucie spełnienia i szczęśliwości!
Będę tu poruszać naprawdę wiele różnych tematów, zarówno tych, z życia codziennego; prostych, dotyczących czynności, jakie wykonujemy na co dzień i sytuacji, jakie nas spotykają, w końcu również problemów, z jakimi się często borykamy.

Jak i również kwestie bardziej naukowe będę chciała tu poruszać; podzielę się wiedzą, jaką już posiadłam, odnośnie psychologii głównie klinicznej, jak i również społecznej oraz ogólnej. Będę udostępniała ciekawe artykuły dotyczące tematyki psychologicznej oraz - dla wszystkich chętnych i zainteresowanych, a np. nie studiujących z jakichkolwiek przyczyn - materiały naukowe, na razie z 1. roku studiów, a potem z kolejnych :)
Będę dzielić się jednym słowem każdą wiedzą, którą posiadam, zarówno tą ludzką, życiową (a, uwierzcie, los mnie nie rozpieszczał..) nabytą poprzez postępowanie i działania własne i innych, którzy nas otaczają, dzięki losowi, jak i tę naukową, zdobytą dzięki ludziom uczonych - wybitnych psychologom, doktorom medycyny, psychiatrii i psychoterapeutom, jacy wykładali, bądź wykładają na moich studiach.


Zachęcam do czytania kolejnych postów :) Prawdopodobnie rozkręcę bloga niebawem, być może za dwa dni pojawi się pierwszy post, który jest dosłownie O CZYMŚ konkretnym, co może was zainteresować!

Pozdrawiam serdecznie, rodacy! ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz